PRIJAVA OSIGURANOG SLUČAJA (ŠTA ČINITI KADA SE DESI OSIGURANI SLUČAJ)
U slučaju potrebe za asistencijom, čim se dogodi osigurani slučaj, ili postoji mogućnost dešavanja, Osiguranik je obavezan da izvrši prijavu osiguranog slučaja na sledeći način:
- odmah pozove Centar za pomoć na telefon koji se nalazi na polisi ili drugom dokumentu,
- izvrši identifikaciju davanjem osnovnih podatak o sebi (ime i prezime, broj pasoša, broj polise i sl.),
- dostavi broj telefona i adresu, u inostranstvu, na koju može biti kontaktiran,
- ukratko opiše vrstu i način nastanka osiguranog slučaja.
NAKON PRIJAVE OSIGURANOG SLUČAJA
- Call centar daje saglasnost i dalje instrukcije kako bi se sproveo potreban postupak lečenja ili obezbedile usluge asistencije
- Osiguranik je u obavezi da postupi po instrukcijama dobijenim od Call centa i javi se u predloženu ustanovu, prilažući polisu osiguranja službama zdravstvene ustanove u koju je upućen.
UKOLIKO SE NE PRIJAVI OSIGURANI SLUČAJ
- Ukoliko se Osiguranik ne obrati Call centru za pomoć ili ne postupi po instrukcijama istog, u obavezi je da troškove lečenja plati na licu mesta, a po povratku u zemlju podnese osiguravaču zahtev za naknadu štete (troškova lečenja).
- Potrebno je pre slanja dokumentacije poštom da se ista skenira i pošalje na mail pzo.stete@globos.rs
DOKUMENTACIJA KOJA SE DOSTAVLJA ZA NAKNADU TROŠKOVA LEČENJA PLAĆENIH U INOSTRANSTVU:
- kompletno popunjena prijava štete (obrazac se preuzima sa našeg sajta)
- original polise osiguranja (kopija u slučaju multi polise ili grupne polise)
- kopija pasoša i to strane sa ličnim podacima, sa vizom i stranice sa ulaznim i izlaznim pečatom zemlje destinacije putovanja, a u vezi sa predmetnim putovanjem, ili kopija svih strana pasoša u slučaju multi polise. Ukoliko se troškovi potražuju za dete bez sopstvenog pasoša, potrebna je kopija pasoša roditelja na čijem pasošu je dete prijavljeno.
- kompletna original medicinska dokumentacija (medicinski izveštaj koji sadrži dijagnozu i opis medicinskog tretmana, prepis lekova i dr.) koja glasi na ime Osiguranika i sadrži datum lečenja, overena od strane ovlašćenog lekara u inostranstvu
- original računi za lečenje i/ili lekove
- dokaz da su računi na ime izvršenih medicinskih usluga plaćeni (fiskalni račun/slip platne kartice/overa pečatom i potpisom ovlašćene osobe u inostranstvu)
- kopija kartice tekućeg računa na koji će se eventualno izvršti uplata
- ukoliko je osigurani slučaj nastao u saobraćajnoj nezgodi potreban je izveštaj policije
- prevod dokumentacije na srpski ili engleski jezik sa overom sudskog tumača (trošak prevoda snosi Osiguranik)
- fotokopija izvoda iz matične knjige rođenih – ukoliko se troškovi potražuju za maloletno dete
- ostala dokumenatcija po zahtevu Osiguravača (prepis zdravstvenog kartona iz zemlje prebivališta I sl.).
- i poslati skeniranu dokumentaciju na mail pzo.stete@globos.rs
Napred navedenu dokumentaciju treba poslati na adresu: Globos osiguranje, Bulevar Mihajla Pupina 14/IV, 21000 Novi Sad