Kada nastane osigurani slučaj – šteta osiguranik je dužan da:
U slučaju nastanka štete na imovini, Osiguranik treba da postupi na sledeći način:
Za slučaj provalne krađe ili razbojništva:
Za slučaj loma mašina:
U slučaju nastanka nesrećnog slučaja (nezgode) osiguranik je u obavezi da:
U slučaju nastupanja teže bolesti, odnosno nakon izvršene hirurške intervencije, osiguranik je u obavezi da:
U slučaju nastanka štetnog događaja na vozilu iz osnova kasko osiguranja postupiti na sledeći način:
U slučaju potrebe za asistencijom, čim se dogodi osigurani slučaj, ili postoji mogućnost dešavanja, Osiguranik je obavezan da izvrši prijavu osiguranog slučaja na sledeći način:
Nakon prijave osiguranog slučaja, Centar za pomoć daje saglasnost i dalje instrukcije kako bi se sproveo potreban postupak lečenja, ili obezbedile usluge asistencije.
Osiguranik je u obavezi da postupi po instrukcijama dobijenim od Centra za pomoć i javi se u predloženu ustanovu, prilažući polisu osiguranja službama zdravstvene ustanove u koju je upućen.
Ukoliko se Osiguranik ne obrati Centru za pomoć ili ne postupi po instrukcijama istog, u obavezi je da troškove lečenja plati na licu mesta, a po povratku u zemlju prebivališta podnese osiguravaču zahtev za naknadu štete (troškova lečenja). Kako bi ostvario pravo na naknadu troškova plaćenih u inostranstvu, Osiguranik je u obavezi da dostavi sledeću dokumentaciju:
Napred navedenu dokumentaciju treba poslati na adresu: Poštanski fah 109, Savska 2, Beograd 6, 11000 Beograd.